Všeobecné obchodní podmínky

Provozovatel: Mgr. Marika Tomanová, IČ: 09366270
Adresa provozovny:  Podlipného 810/14, 180 00 Praha 8-Libeň
Web: www.masazetomanova.cz
E-mail:  tomanova.masaze@gmail.com


Základní ustanovení

Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masérských, rekondičních a regeneračních služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient). Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění a certifikátů všech poskytovaných služeb.

Objednávka služeb

  • Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky nebo e-mailem. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, na základě které je pro klienta rezervován čas provozovatele. Služby jsou poskytovány v rámci provozní doby.

  • Objednání / Zrušení termínu

     

Na objednávky služeb bude reagováno v průběhu provozní doby. Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit, informujte o této skutečnosti předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu masáže se považuje za absenci zákazníka.

  • Předčasný příchod

S ohledem na klienty, kteří jsou objednáni před vámi, se prosím dostavte nejdříve 5 minut před stanoveným časem masáže. V případě dřívějšího příchodu je třeba počkat v určených prostorách.

  • Pozdní příchod

Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.

  • Absence klienta

V případě nepřítomnosti nebo příchodu na objednanou proceduru se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.

Odmítnutí objednané služby

Objednané služby mohou být odmítnuty v těchto případech:

  • klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění,
  • klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek,
  • klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru,
  • klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu,
  • klient trpí kontraindikacemi, které nedovolují poskytnutí služby.

Předčasné ukončení objednané služby

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,
  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek,
  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů,
  • v průběhu procedury je zjištěno, že klient trpí kontraindikacemi, které nedovolují další průběh služby.

Pravidla užívání masérny

Masérna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Masérna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol. V prostorech je zakázáno kouřit či požívat návykové látky.

Informovaný souhlas zákazníka

Klient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

Podmínky pro zakoupení dárkového poukazu

Dárkový poukaz lze zakoupit na konkrétní masáž nebo na zvolenou hodnotu, kterou je možno následně využít na jakoukoli masáž dle aktuální nabídky. Zakoupením poukazu klient souhlasí s podmínkami zakoupení a využití poukazu.

Dárkový poukaz lze objednat telefonicky na čísle 705 114 184, e-mailem na tomanova.masaze@gmail.com či osobně v provozovně. Po uhrazení celé částky proběhne doručení buď osobním převzetím v provozovně, emailem, nebo prostřednictvím České pošty jako cenné psaní (cena této služby je 90Kč a je přičtena k ceně poukazu). 

Podmínky pro využití dárkového poukazu

Pro uplatnění poukazu se klient předem objedná na tel. čísle 705 114 184, tak aby masáž proběhla před skončením platnosti poukazu. Doporučujeme rezervovat si čas masáže min. 3 týdny před skončením platnosti poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na čelní straně. Poukaz je opatřen číslem poukazu a podpisem, jinak je neplatný. Poukaz na konkrétní službu lze využít za jinou obdobnou službu s doplatkem v případě vyšší ceny dle platného ceníku. Při výměně za levnější službu, rozdíl v hotovosti nevracíme. Objednanou službu lze zrušit 24 hodin předem, jinak poukaz propadá. Hodnotu poukazu, ani její část, nelze proplatit ani vrátit v hotovosti. Poukaz nelze v případě ztráty nahradit.

Tyto podmínky využití dárkového poukazu jsou také součástí dárkového poukazu.

Ceník

Ceník je zveřejněn na webových stránkách a je též k nahlédnutí v provozovně. Ceny platí pro základní provozní dobu.

Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 8. 2020

 

Kontraidikace – prosím, máte-li jakoukoli z následujících kontraindikací, kontaktujte mě telefonicky. Některé z uvedených kontraindikací neumožňují ze zdravotních důvodů provedení konkrétní masáže, u některých lze zvolit alternativní techniku, s jejímž výběrem Vám ráda pomohu (např. při cukrovce není možná masáž lávovými kameny, medová masáž, při vyšším stupni ani masáž nohou; je však možná klasická masáž zad, šíje, hlavy a horních končetin):

  • infekční onemocnění (i pocit počínající nemoci) – akutní zánět v těle
  • probíhající léčba antibiotiky / doba 3 týdnů po dobrání antibiotik
  • doba 3 týdnů po očkování
  • stavy vyžadující klid na lůžku
  • záněty žil
  • choroby dutiny břišní spojené s krvácením (np. žaludeční vředy)
  • bolestivé stavy po nehodách / operacích
  • akutní záněty – np. kloubů, dutiny břišní, ledvin, močových cest, vaječníků, zlučníku, …
  • onkologické onemocnění
  • onemocnění ledvin
  • pergamenová kůže / maligní melanom kůže
  • pokročilejší formy osteoporózy
  • ateroskleróza
  • vyšší stupně artrózy
  • hemofilie / poruchy krvácivosti / léky na srážlivost krve
  • úžívání léků na ředění krve
  • tromboembolické onemocnění / akutní trombózy
  • tuková embolie
  • intoxikace
  • bechtěrevova choroba
  • těhotenství / šestinedělí
  • doba 6 týdnů po gynekologické operaci
  • epilepsie
  • srdeční vady nebo onemocnění srdce
  • neurologická onemocnění, nejsou-li léčena lékařem
  • vysoký krevní tlak
  • cukrovka
  • zelený zákal – prosím, konzultujte vhodnost masáže s ošetřujícím lékařem
  • křečové žíly
  • hnisavé / plísňové kožní onemocnění, jiná onemocnění kůže
  • umělý kloub
  • revmatidní artritida
  • spondylolýza + spondylolistéza
  • rozštěp páteře – obratle
  • roztroušená skleróza
  • dětská obrna
  • úrazy a pády během posledních 6 týdnů
  • užívání myorelaxačních léků

Ochrana osobních údajů („GDPR”)

Správcem osobních údajů je podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) Marika Tomanová (dále jen správce).

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

– Plnění smlouvy mezi klientem a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR

– Vyřízení objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a kontakt a další důležité informace). Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji plnit.

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem a pro uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů.

Správce osobní údaje používá pouze pro plnění objednaných služeb. K osobním údajům klienta má přístup pouze správce a bez klientovi písemné žádosti nikomu přístup neumožní.

Práva klienta v oblasti ochrany osobních údajů

Za podmínek stanovených v GDPR má klient:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
  • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce
  • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno právo na ochranu osobních údajů.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. 
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb.